Aanmeldformulier

Mocht je nog geen WLZ-GGZ WONEN indicatie hebben dan mag u toch gewoon aanmelden. Advies van ons is, om dit wel zo snel mogelijk in gang te zetten, daar de wachtlijsten lang kunnen zijn. Heeft u hulp nodig neem contact op met MEE. https://www.meedemeentgroep.nl/mee-in-uw-gemeente/regio-s-hertogenbosch/s-hertogenbosch

Meer uitleg over de zorgprofielen

GGZ-Wonen met intensieve begeleiding en verzorging (GGZ-Wonen 2)

GGZ-Wonen met intensieve begeleiding en gedragsregulering (GGZ-Wonen 3)

Na deze aanmelding komen 2 leden van het bestuur op huisbezoek, zolang er nog plek is, om in gesprek te gaan.

Na een wederzijds positief bevonden gesprek neemt de gedragsdeskundige van de zorgaanbieder contact met u op.

Het aanmeldformulier voor Stichting Eigen Sleutel kan hier gedownload worden. Let op!!  Er zijn 2 pagina’s en vergeet de handtekening niet.

KLIK HIER          AANMELDFORMULIER aspirant bewoner

Designed by compitaut