Woonproject

Een thuis voor onze (jong)volwassenen

Wonen betekent in de eerste plaats een thuis hebben waar men zich geaccepteerd en gewaardeerd voelt, en waar de nodige geborgenheid en warmte te vinden zijn. Bij Stichting Eigen Sleutel streven we ernaar om gewoon te zijn waar mogelijk en bijzonder waar nodig.

Elk individu heeft een eigen appartement met alle benodigde voorzieningen, zoals een zitkamer met keukenblok, twee slaapkamers, een douche, een toilet, een interne en externe berging. De appartementen hebben elk een eigen voordeur, naast de centrale voordeur van het complex. Een gemeenschappelijke ruimte biedt gelegenheid tot ontmoeting en sociale activiteiten.

Hulphonden zijn toegestaan, zowel in de individuele appartementen als in de gemeenschappelijke ruimte, mits aangelijnd en met passend gereedschap. Bovendien zijn de woningen en gemeenschappelijke ruimte rolstoeltoegankelijk waar ook een invalidentoilet wordt geïnstalleerd.

Groepsgrootte en samenstelling

Er zijn in totaal 20 beschikbare appartementen. Het bestuur beslist uiteindelijk over de toewijzing van bewoners, waarbij de keuze voor de appartementen wordt bepaald volgens het Huishoudelijk Reglement.

Plattegrond van een appartement en de gemeenschappelijke ruimte. Let op: aan deze tekening kunnen geen rechten worden ontleend.

beeldmerk Stichting Eigen Sleutel

“Een fijn thuis in het hart van Sint-Oedenrode”

Algemene informatie

Veelgestelde vragen

Klik hier voor een overzicht van vragen.

beeldmerk Stichting Eigen Sleutel

Hier vindt u o.a. het inschrijfformulier.

beeldmerk Stichting Eigen Sleutel

Hier vindt u het laatste nieuws.